Vrácení & Reklamace

Jak postupovat při vrácení zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné ho vrátit do 14 dnů od jeho přijetí bez nutnosti udání důvodu. Pokud důvod vrácení zboží uvedete, bude to podnět pro další zlepšení. Aby bylo možné vyplatit plnou částku za vrácené zboží, je potřeba aby bylo zboží v originálním obalu a nebylo poškozeno. 

Pokud bude vrácené zboží nekompletní, opotřebované, poškozené nebo znečištěné, vzniká nám vůči Vám nárok na náhradu škody tím vzniklé. Za zboží podstatně poškozené anebo zničené při přepravě v důsledku použití nevhodného obalu není možné vrátit kupní cenu ani náklady na dodání zboží.

Před vrácením zboží ověřte, že již neuplynula lhůta 14 dnů pro možnost vrácení zboží bez udání důvodu. Tato lhůta se počítá následující den po převzetí zásilky od přepravce. Odstoupení od kupní smlouvy je potřeba oznámit formou e-mailu na adresu mail@aluska.org do 14 dnů od převzetí zboží. Do předmětu zprávy napište heslo ,,reklamace". Obratem vám dorazí zpráva, ve které najdete potvrzení. Ohlásit vrácení zboží je potřeba, protože se tím proces zjednoduší a urychlí.

Zboží poté odešlete na adresu:

Karolína Loskotová
P.O. BOX 13
nám. ČSČK 496
67972 Kunštát

Bezpečně zabalené a pojištěné, nejpozději 14. den od odstoupení od smlouvy. Neposílejte balík na dobírku. Pamatujte, že za zboží přebíráme odpovědnost až po převzetí od přepravce. Pokud se tedy během cesty poškodí, tak vám bohužel musíme zboží vrátit a vy jej musíte reklamovat u přepravce.

Stáhněte formulář pro vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů od nákupu, vyplňte ho a pošlete na mail@aluska.org se stručnou zprávou, že vracíte zboží zpět. 

Nebo jen napište vlastními slovy data vyžadovaná ve formuláři přímo do mailu.

Přijetí vaší žádosti odeslané na adresu mail@aluska.org bude obratem potvrzeno. Poté pošlete balíček na uvedenou adresu. Přijetí balíčku vám bude ihned potvrzeno v dalším e-mailu a peníze na bankovní účet vám budou vráceny obratem, nejpozději však do 15ti kalendářních dnů.


Jak postupovat při reklamaci, neboli odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 24měsíců

Nejprve ověřte, že je zboží stále v záruční lhůtě. Dle zákonů ČR je reklamační lhůta 24 měsíců. Pozor, je možné reklamovat pouze závady na zboží, nikoliv jejich opotřebení. Odstoupení od kupní smlouvy je potřeba oznámit formou e-mailu na adresu mail@aluska.org. Do předmětu zprávy napište heslo ,,reklamace". Zboží je následně třeba odeslat na adresu:

Karolína Loskotová
P.O. BOX 13
nám. ČSČK 496
67972 Kunštát

Bezpečně zabalené a pojištěné, nejpozději 14. den od odstoupení od smlouvy. Reklamované zboží nemusí být v původním obalu. Neposílejte balík na dobírku. Pamatujte, že za zboží přebíráme odpovědnost až po převzetí od přepravce. Pokud se tedy během cesty poškodí, tak vám bohužel musíme zboží vrátit a vy jej musíte reklamovat u přepravce.

Stáhněte formulář Odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 24měsíců od nákupu, vyplňte ho a pošlete na mail@aluska.org se stručnou zprávou, že hodláte uplatnit reklamaci.

Nebo jen napište vlastními slovy data vyžadovaná ve formuláři přímo do mailu.

Přijetí vaší žádosti odeslané na adresu mail@aluska.org bude obratem potvrzeno. Poté pošlete balíček zpět na uvedenou adresu. Přijetí balíčku vám bude ihned potvrzeno a reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů v souladu s Obchodními podmínkami platícími pro nákup v e-shopu Alue.cz.

V případě poškození zboží, kterého se týká odstoupení od smlouvy, zákazníkem nebo v případě zjevného používání zboží (např. čtení, kopírování), je prodávající oprávněn požadovat náhradu škody. V případě neoprávněného odstoupení od smlouvy bude zboží po dohodě vráceno zákazníkovi na jeho náklady.

Vrácení zboží do 14ti dnů i reklamování zboží ve lhůtě 24 měsíců se řídí podle Obchodních podmínek platících pro nákup v e-shopu Alue.cz. Obchodní podmínky - zde


Pokud si s něčím nevíte rady, nebo si nejste jistí, pište na mail@aluska.org