Vrácení & Reklamace

Jak postupovat při vrácení zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné ho vrátit do 14 dnů od jeho přijetí bez nutnosti udání důvodu. Pokud důvod vrácení zboží uvedete, bude to podnět pro další zlepšení. Aby bylo možné vyplatit plnou částku za vrácené zboží, je potřeba aby bylo zboží v originálním obalu a nebylo poškozeno. 

Pokud bude vrácené zboží nekompletní, opotřebované, poškozené nebo znečištěné, vzniká nám vůči Vám nárok na náhradu škody tím vzniklé. Za zboží podstatně poškozené anebo zničené při přepravě v důsledku použití nevhodného obalu není možné vrátit kupní cenu ani náklady na dodání zboží.

Před vrácením zboží ověřte, že již neuplynula lhůta 14 dnů pro možnost vrácení zboží bez udání důvodu. Tato lhůta se počítá následující den po převzetí zásilky od přepravce. Odstoupení od kupní smlouvy je potřeba oznámit formou e-mailu na adresu mail@aluska.org do 14 dnů od převzetí zboží. Do předmětu zprávy napište heslo ,,vrácení zboží". Obratem vám dorazí zpráva s potvrzením. Ohlásit vrácení zboží je potřeba, protože se tím proces zjednoduší a urychlí.

Zboží poté odešlete Českou poštou na kontaktní adresu:

Karolína Loskotová
P.O. BOX 13
nám. ČSČK 496
67972 Kunštát

Bezpečně zabalené a pojištěné, nejpozději 14. den od odstoupení od smlouvy. Neposílejte balík na dobírku. Pamatujte, že za zboží přebíráme odpovědnost až po převzetí od přepravce. Pokud se tedy během cesty poškodí, tak vám bohužel musíme zboží vrátit a vy jej musíte reklamovat u přepravce.

Zde si stáhněte formulář pro vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů od nákupu, vyplňte ho a buď pošlete spolu s oznámení o vrácení zboží na mail@aluska.org, nebo formulář vytiskněte a vložte do balíku k vrácenému zboží. Pokud nemáte tiskárnu, opište do mailu nebo na papír údaje vyžadované ve formuláři.

Formulář pro Vrácení zboží do 14ti dnů,  Alue.cz PDF

Formulář pro Vrácení zboží do 14ti dnů, Alue.cz TEXT

Přijetí balíčku vám bude ihned potvrzeno v dalším e-mailu a peníze na bankovní účet vám budou vráceny nejpozději do 14ti kalendářních dnů.


Jak postupovat při reklamaci, neboli odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 24měsíců

Nejprve ověřte, že je zboží stále v záruční lhůtě. Dle zákonů ČR je reklamační lhůta 24 měsíců.
Pozor, je možné reklamovat pouze závady na zboží, nikoliv jejich opotřebení. „Už se mi to nelíbí", „už to nepoužívám", nebo „rozmyslel jsem si to", není důvod k reklamaci. U knih lze reklamovat pouze vadu vazby či materiálu, nikoli autorský záměr.
Odstoupení od kupní smlouvy je potřeba oznámit formou e-mailu na adresu mail@aluska.org. Do předmětu zprávy napište heslo ,,reklamace" a do přílohy své zprávy vložte doklad o nákupu (fakturu, paragon, nebo jiné potvrzení o vaší objednávce, na základě kterého lze váš nákup zpětně ověřit). Obratem vám dorazí zpráva s potvrzením. Ohlásit reklamaci zboží je potřeba, protože se tím proces zjednoduší a urychlí. 

Zboží poté odešlete Českou poštou na kontaktní adresu:

Karolína Loskotová
P.O. BOX 13
nám. ČSČK 496
67972 Kunštát

Bezpečně zabalené a pojištěné, nejpozději 14. den od odstoupení od smlouvy. Reklamované zboží nemusí být v původním obalu. Neposílejte balík na dobírku. Pamatujte, že za zboží přebíráme odpovědnost až po převzetí od přepravce. Pokud se tedy během cesty poškodí, tak vám bohužel musíme zboží vrátit a vy jej musíte reklamovat u přepravce.

Zde si stáhněte formulář pro reklamaci zboží ve lhůtě 24 měsíců od nákupu, vyplňte ho a buď pošlete spolu s oznámení o reklamaci zboží na mail@aluska.org, nebo formulář vytiskněte a vložte do balíku k reklamovanému zboží. Pokud nemáte tiskárnu, opište do mailu nebo na papír údaje vyžadované ve formuláři.

Formulář pro Reklamaci zboží do 24 měsíců, Alue.cz PDF

Formulář pro Reklamaci zboží do 24 měsíců, Alue.cz TEXT

Přijetí balíčku vám bude ihned potvrzeno a reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů v souladu s Obchodními podmínkami platícími pro nákup v e-shopu Alue.cz.

V případě poškození zboží, kterého se týká odstoupení od smlouvy, zákazníkem nebo v případě zjevného používání zboží (např. čtení, kopírování), je prodávající oprávněn požadovat náhradu škody. V případě neoprávněného odstoupení od smlouvy bude zboží po dohodě vráceno zákazníkovi na jeho náklady. V případě nerespektování reklamačního řádu a obchodních podmínek, jako je například nedodržování zákonných termínů, či neohlášené zasílání čehokoliv na jinou než kontaktní adresu, nebude reklamace vyřízena. 

Upozorňujeme zákazníky, aby veškeré vrácené či reklamované zboží zasílali výhradně na kontaktní adresu k tomu určenou, což je Karolína Loskotová, P.O. BOX 13, nám. ČSČK 496, 67972 Kunštát. (Na jiné adrese nebude vaše zásilka převzata odpovědnou osobou a vrácení či reklamace by řádné neproběhly.)

Vrácení zboží do 14ti dnů i reklamování zboží ve lhůtě 24 měsíců se řídí podle Obchodních podmínek platících pro nákup v e-shopu Alue.cz. Obchodní podmínky - zde

Pokud si s něčím nevíte rady, nebo si nejste jistí, pište na mail@aluska.org