Časté dotazy

Doprava, platba, vyzvednutí zásilky

Je možný osobní odběr? - Alue.cz nenabízí osobní odběr, protože nemá kamennou prodejnu, ani nesídlí ve velkém městě.

Dodáváte na Slovensko? - Alue.cz nedodává zboží do zahraničí. S nestandardními požadavky se obracejte na e-mail redakce(@)aluska.org. Cokoliv se dá domluvit podle vaší individuální potřeby a podle společných možností. Kde je vůle, je i cesta.

Jaký je ceník za dopravu a platbu? - Poštovné s dodáním na adresu stojí 90kč v rámci České republiky. Dodání na pobočku České pošty 170kč. Dobírka stojí 40kč a úhrada na účet předem 0kč. Ceny jsou nastaveny podle aktuálního ceníku České pošty.

Kdy mi dorazí balíček? - Obvyklá doba doručení objednávky je do jednoho týdne, pokud je zboží skladem. Ode dne kdy vám dorazí oznámení o odeslání zásilky, můžete ji očekávat již následující pracovní den.

Oznámení o odeslání balíčku mi přišlo před pár dny, ale balíček nedorazil, co mám dělat? - Doručovatel vás nezastihl na zadané adrese a váš balíček uložil na nejbližší pobočce České pošty. Zkontrolujte polohu vašeho balíčku přes podací číslo, které vám bylo zasláno e-mailem pomocí formuláře track&trace
Balíček lze na pobočce České pošty vyzvednout na svůj občanský průkaz, nebo zavolat a požádat o znovudoručení balíčku. Přijede k vám následující pracovní den. 



Energetické krystaly

Dá se Energetický krystal koupit v provedení zlato/stříbro? - Ano, energetické krystaly již existují i v jiných variantách, některá mají očka z pravého stříbra. Sledujte nabídku v rubrice ,,Energetické krystaly Extra", kde je najdete, pokud jsou momentálně skladem.

Nabízíte testovací Energetické krystaly na zkoušku? - V současné době nejsou k dispozici žádné testery. 

Jak se Energetické krystaly vyrábí? - Používá se velmi specifická technologie, která do vybraného výrobku trvale uloží určitá data. V žádném případě nejsou nabíjené v ruce a v žádném případě nejsou nabíjené v zemi, jde o technologický proces. Konkrétní kousky které se takto upravují, vybíráme podle předem daných parametrů, tak aby byl konečný výsledek co nejlepší.

Podařilo se mi nedopatřením svůj Energetický krystal rozbít. Funguje ještě? - Pokud krystal rozbijete, vždy se ujistěte, že jste z něj oddělili minimálně 1/3 z jeho celkové hmotnosti, tehdy ztrácí sílu a již nefunguje. Lehké oděrky, odštípnutí nebo mírné odlomení na jeho funkci nemají žádný vliv. Vliv na funkci nemá ani případná výměna kovového očka za jiné.

Co když si chci Energetický krystal navléct na řetízek? - Nechte Energetický krystal na provázku s uzlíky, tak jak vám byl dodán. Kov obejmutý okolo těla blokuje vaši energii a snižuje tím přínos výrobku pro váš organismus. Co má kovové zapínání, je nespolehlivé a může vám to spadnout z krku. Bavlněný provázek se však nikdy nerozváže, ani ho nepřetrhnete. Když zestárne, snadno ho vyměníte.

Mohu si energetický krystal nechat udělat na zakázku? - Ano, dle momentální dostupnosti vstupních surovin je možné dle domluvy připravit na zakázku konkrétní model energetického krystalu, také v extra silné variantě.

Jaký je rozdíl mezi variantou Gaia, Soulmate a Hope? - Všechny tři modely mají stejný účinek a stejné vlastnosti. Liší se pouze vzhledem a volba je na zákazníkovi, který tvar se mu více líbí.

Technické záležitosti

Mám problém proklikat se objednávkou, mohu ji zadat jinak? - Ano, pokud máte technické potíže, nebo se nevyznáte v systému, lze objednávku uskutečnit přes e-mail. Uveďte název zboží, počet kusů, adresu, PSČ a formu úhrady. Cena vám bude spočítána ručně, další podrobnosti dořešíme.

Proč je k dispozici z dopravců pouze Česká pošta? - Spolupráce s tímto podnikem plně vyhovuje a stačí.

Co když se mi zakoupené zboží nebude líbit? -V případě nespokojenosti můžete výrobek do 14ti dnů nepoškozený vrátit dle obchodních podmínek, pokud nesplňuje vaše očekávání. Obchodní podmínky platící pro nákup v e-shopu Alue.cz jsou velmi jednoduché a najdete je v oddělení Obchodní podmínky, kde je popsaný postup pro případnou reklamaci.
Na energetické krystaly obou variant klasické i extra poskytujeme zákonnou záruku, můžete je vrátit bez udání důvodu, nepoškozené v původním obalu.

Zadal jsem objednávku, ale nepřišel mi potvrzovací e-mail. - Zkontrolujte, jestli náhodou zpráva nespadla do složky ,,hromadné", nebo ,,spam". Pokud ji nenajdete, napište na redakce(@)aluska.org dotaz, jestli je vaše objednávka evidována v systému, či nikoliv. Svoji zprávu označte heslem ,,OBJEDNÁVKA". Takový dotaz bude vyřízen přednostně.

Dodatky:
- Věnujte prosím zvýšenou pozornost vyplňování a správnosti svého e-mailu a své adresy. Jakákoliv chyba v těchto datech může zproblematizovat proces dodání objednávky a vzájemnou komunikaci. Adresu vždy vyplňte s interpunkcí.
- Platba s formou úhrady převodem bude stornována, pokud platba na účet nedorazí do 14ti kalendářních dnů od zadání objednávky a zákazník přitom nereaguje na žádné e-maily.